2008 it´s over!

Helt ärligt så har 2008 varit ett helt äventyr.. mycket som  har hänt, verkligen!
Lärde känna  :D Sanna  genom ett pucko xD
hösten/Sommaren med Sanna och Becca..
Linda och jag på taket <3
 Linda, jag och Fia på fest, ramlade o halkade..
Linda och jag fiskbullar..
Cass, jag och Fia in till stan och festa.. Sparka på soptunnor och tog tillsalu skyltar (a) haha.
Knas mellan mig och Fia så nu är vi inte vänner längre :/, Men minnen finns alltid kvar..
och domär inte så några heller, cass och linda har också försvunnit, skummt men livets gång antar jag.
Fått en ny vän Sara :D
Hittat mina två barndoms vänner, Pelle och Daniela, som jag ska träffa de här året :D
Pelle kommer till sthlm och jag åker till Daniela i USA!
Mikkis och jag, vad ska man säga? :p
Lika så med Soffan! <3
Men det bästa är nog när jag och Micke ponken blev tillsammans (A) <3
Så klart har det hänt massa massor mer

2009- känns som att de kommer bli ett mer "vuxet" år..
Studenten :D men det blir = Börja jobba/plugga vidare.
 
Ett nytt år med nya äventyr! <3


Kiss and Loove! <3

Kommentarer
Postat av: paula

hallå! jag finns juue faktiskt kvar här! måste bara påpeka dt :)

PUSS

2009-01-05 @ 12:57:07
Postat av: Fia

Kan av någon anlednig inte sluta läsa din blogg, kankse för att jag är nyfiken på hur du har det, hur du mår, jag vet inte :$ Men detta inlägg gjorde mig berörd...och tro det eller ej men det du minns, det får mig att le och jag tänker på den där natten när vi satt oss på en filt mitt på vägen och bara var...haha ja vad säger man? det var tider det. Fick bara lust att lämna några spår här i din blogg, utan att vara otrevlig eller dömande, utan ville bara påminna dig om att jag saknar dig. Hoppas ditt 2009 börjat bra och fortsätter i samma takt. Grattis till fyra månader med en underbar pojke, hoppas ni får många många fler, vilket jag inte tvekar på :)<3

2009-01-16 @ 00:33:29
URL: http://skryttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0