19 Januari.

Ja det blir bara ett sånnt där tråkigt -vad-har-jag-gjort-idag-inlägg. Men för att spola tillbaka till igår kväll så gick jag och la mig vid 9 tiden men kunde inte sova. När jag väl somnat så hör jag mamma komma in genom ytterdörren, hon hade varit o hämtat pappa från hans skidresa med jobbet, så då viste jag att klockan va ca halv 1 på natten. Jag halv sov (ni vet när man sover och tänker medvetande sammtidigt) sen vaknar jag helt av att jag är jätte törstig, innan jag sätter mig upp för att pallra mig upp till köket tittar jag på mobilen 04.05 - då min klocka går 3 min före. Jag ville bara soova! Efter som att jag skulle upp vid 05.30 så känndes det så jobbigt att somna om, jag va verkligen pigg och kommer vara så trött! Men jag gick upp och drack vatten och sen la jag mig ner, men som sakt så gick det inte att sova helt.. utan halv sov igen. Strax efter det ringde klockan o sen va jag uppe vid 05.50. Känndes riktigt hemsk. jag försöker tryckea in i skallen 4 månader, 4 månader 4månader.. Sen är det över! men det hjälpte inte, för jag lever i nuet så då är de inte den minsta tröst.

Dagen rullade på som vanligt, äcklig lunch 2 AS tråkiga lektioner och 2 roliga. Religion och Affärs ängelska suger medans psykologi och ljudteknik är toppen! (utan dom så skulle jag skoooolka!!) Då tårtan skulle ge mig en reäl ut skällning men hon har sov morgon på måndagar! Det vill jag också ha, man kämmpar och kämmpar i skolan (i alla fall jag) men vad får man för det?.. INGET, sorry dude!
Nej urs vilket konstigt inlägg :p

Skriver kanske senare ^^

Kiss and Loove!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0