17 Januari

Ï dag är det 9 månader tills man fyller 20.. Det känns overkligt och vuxet! Jag kommer ihåg en dag när jag och mickis gick till skolan, då vi va 12-13 år. Vi pratade om att fylla 18 att man ä väärsta stor och vuxen då, jag säger bara; Vart tog alla åren vägen? Självklart har det hänt jätte mycket under årens gång men tiden har sprunigt föbi mig. Om någon frågar hur gammal jag är så svarar jag alltid 18, sen en stund senare så kommer jag på att jag inte alls är 18 utan 19! kanske inte så jätte stor skillnad men man kanse ska veta hur gammal man är och 19 är ett steg närmre 20! :O. För tårtan är det lyx hon fyller snart 18, önskar ibland att jag också skulle göra det! Men man rår inte för sin ålder^^.

Ja det var inte alls de där jag skulle blogga om, utan nu ska jag upp och ta en dusch och göra mig i ordning för min första jobbardag i en ny butik, där jag aldrig jobbat förut! Lite pirr och fjärillar har man i magen men det kommer nog gå fiint (: .
 

Kiss and Loove!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haaha.. lugna ner dig sötiis, få ingen ålderkris nu va :P

2009-01-18 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0