Tillbaka till Fredag.

(bilder kommer när jag kommer hem)

Ja om vi hoppar tillbaka till fredag.. Jag och syster dorg till Viper room. Jag kom in :D hehe. Först satt vi och små prata drack lite. Sen kom två killar och började snacka med oss.. Efter ett tag så tappade jag bort dom och syster då de kom en bra låt, då jag tänkte att jag kan "dansa" själv. Så jag går ner för den lilla trappan och skuttar ner på dansgolvet. Då jag får ögonkontakt med en kille så vi står och dansar mitt emot varandra och båda två små skrattar. Sen vinkar han till mig, att ja ska med han upp på den lilla "scenen" (eller vad man ska kalla den) så jag hänger med upp. Där han hade sina vänner, dom frågade om han kännde mig så han skakade på huvudet och sen dansade vi alla. Länge stod vi och dansade sen dom kom på att dom skulle ut och röka... Jag gick med ut då vi pressenterade oss och började små parta om vart vi bor o så. Det visade sig att en av dom (Marra) bor på Lidingö då jag stoppade allt snack och frågade om han visste vem Sanna va. Såklart så visste han det, inte bara han utan hela bunten! Max tog fram sin tumme och pekfinger och visade att värden är så här liiten, han glömde göra ett litet mellanrumm höhö. Kvällen vart mer dans och mer dricka.

Plötsligt skulle stället stänga.. Shiet jag som inte skulle va ute så sent. Max fick sms från Marra att alla dom redan dragit så vi gjorde sällskap därifrån. Han följde med mig syster och ennes "kompis" Erik in till t-centralen. Då vi precis missat våran buss så den skulle komma om en timme. Max passade på att köpa lite wok. Tiden gick faktiskt väldigt fort, sen skulle bussen komma.. sen va det plötsligt 5 min sen den skulle ha gått. Max går och kollar på tid tabellen.. Han frågade hur jag hade tittat på den. Bussen grå från Slussen på helger, Grattis vi hade missat en till buss så vi tog oss till slussen. Max ville med så satt vi där ute och vänta och vänta, Max kom på att han inte hade några nyckler med sig så han skulle få roa sig med att kasta sten upp till andra våningen. Vi bytte nummer och kramade hejdå.

Bussen stod ganska länge inne på slussen, Max ville vinka så han stod utanför och kolla på oss. Då jag sa till Erik och syrran, "Stackarn som har följt med och väntat ed oss och så vet han inte när han får komma in i värmen" Så efter en stund gick Erik ut och frågade om han inte skulle med och få tak över huvudet. Tog ett tag men sen gick han på bussen och vi satt och snackade.

Väl hemma (då klockan typ va halv 6) Gick vi o la oss. Max fick sova inne hos mig, men de vart inte så mycket sova.. Vi låg och pratade om Sanna, Robin, Livet.. Ja allt möjligt. 
Jag vet inte vad jag ska säga, det här vat en kväll som jag aldrig kommer glömma. Helt otroligt att syster fick med mig ut och sen att ja träffa så härliga människor, som även visste vem Sanna är. Helgen som kommer har Max frågat om jag inte vill dra med han o hans vänner ut, får se hur det blir med den saken. Frågade även om sanna ville med :)

Så klart häde det massa mera roliga saker, men för att göra en historia kort... 


Kiss and Loove!<3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0