090223.Kväll

Efter att ha skrivit ett blogg inlägg tre gånger så blir man ganska sur och irriterad! Men jag hoppas att det inte vart allt för flummigt. Bilden på jackan är ganska-väldigt dålig men va verkligen inte på humör att fota så det kommer nog säkert bli flera bilder ;) höhö, villken tröst vah?. En annan sak som är ganska surt är att jag åkte hem idag och sen kunde jag ha åkt till Micke, men efter som att dom ska hämta Madde (hans syster) på arlanda i natt/tidig morgon efter sin 6månaders resa så känndes det lite fel och vara där. Fick ett sms av Micke att jag gärna hade fått vara med och sen av Carina (hans mamma) att jag behöver absolut inte känna mig ivägen eller så. Men det känns endå som att dom kanske vill träffa henne först. Så nu får jag träffa Micke på fredag, vill ha fredag men endå inte.. Det betyder snart-är-lovet-slut, och det vill jag verkligen inte!

Det som händer i veckan är;
Tisdag: Ev åka in till stan, planera ons med mamma
Onsdag: Paula och Saskia kommer på mys kväll :)
Torsdag: Köpa present till 15-åriga Lollo
Fredag: kommer släckten + Micke hit :D
Lördag: Hem till Saskia med Paula
Söndag: ?
Sen tillbaka till vardagen.

Fick bara lust att skriva lite skiit ^^.
Funderar på att ändra bloggen.. Skulle vilja ha hjälp men grejen är att jag tror inte jag känner någon som kan och vill göra det så försöker på egen hand helatiden :p.
Nu ska jag krypa ner under täcket, är inte alls trött men får göra ett försök. (:
Sov gott!


Kiss and Love!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0