Ska gå.

Då är jag fixad och klar inför ännu en skol-dag.. Ursch idag är en sån där dag som jag bara vill dra täcket över huvudet och mysa ner mig, det har jag inte tid med! Ligger ganska efter p.g.a att jag varit så sjuk den senaste tiden. Tre uppgifter somska vara inne innan fredag. Ursch, URSCH! Det betyder stanna-kvar-dag-då-man-slutar-tidigt-dag :( hur skoj låter det?.

Igår fick mamma komma och hämta mig i skolan, fick panik ont i magen :s kunde inte sitta, gå eller stå.. Gjorde så fruktansvärt ont! Idag mår jag mycket bättre. Som ni kanske hört så har jag legat hemma med 39 graders feber, ni som haft så hög feber vet vad jag pratar om, man kan lixom inte få i sig riktig mat.. Utan det är mer te och ev soppa som går i. Jag måste äta lite men ofta, hur enkelt är det i skolan? nej just det.. + att alla mina jeans är FÖRSTORA :( och jag kan inte gå och köpa nya jeans bara sådär, + att jag har storlek 25 nu och det finns ingen mindre.. eller det är svårt att få tag på!..

Nej nu måste jag rusa till bussen!
Hörs senare!


Kiss and Loove!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0