Så meningslöst!

I dag vaknade jag av att tårtan skicka sms och frågade om jag skulle till skolan. Shiet försov mig! tog ut hundarna skyndade mig att hitta kläder platta håret på ca 30 sek.. a väldigt fort , in såg att jag inte hade tid¨.. så jag liknade ett fågel bo i håret :/. Väl i skolan fick vi veta att vi började halv 10 inte 9! surt! Då jag Tårtan saskia och Amalia redovisade våra arbeten för varandra. Lektionen efter va MENINGSLÖS, vikarie som bara babblade om finanskrisen/lågkonjukturen. Sen va det lunch. Lektionen efter lunch va inte läraren där så vi fick gå hem, klockan va nu halv1!! Urs vad stressade jag till? Efter skolan myste jag och tårtan i stan :) hitta massa roliga små butiker med massa roliga saker i :).

Nu är jag hemma och jag och stora syster ska göra ett försök att komma in på krogen.. Båda har åldern inne men som alla mina vänner vet så har mitt pass gått ut och då blir man stoppad :/ men idag ska jag göra ett litet försök.

Kiss and Loove!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0