Min lilla syster.

Min Lilla syster är BÄST i värden och jag ÄLSKAR henne så grymt jävla mycket.
Det bästa är att vi är som kompisar, eller bättre än så.. Vi kan berätta ALLT för varandra utan att någon av oss berättar det vidare. Sykon-vänner-Psykolog-flum människor men vi har varandra och det känns så underbart bra! Det är hon som kan göra dom allra största såren till lite mindre, vet inte hur hon lyckas.. Magiska krafter?!. Jag minns till och med den dagen Mamma åkte in till BB, jag va då 4:ra år. I början hade du det jobbigt, två stora sysstrar som bara pajade och lämnade dig lite utan för.. Men det vart bättre när du va 4-5 år då vi hämtade dig på dagis. Då vi alla tre började leka med varandra. Nu är vi här, Du 15 Jag (snart) 20 Teresia 22 (23 i november xD).. Fy vad tiden går, men jag tog alltid hand om dig och Teresia när jag va liten så nu kan vi ta hand om varandra för vi alla är så pass stora. 

Men det jag vill komma till är att jag och Lovisa har gjort en blogg..
www.systrarnall.blogg.se ta en titt om ni vill ;)
Om hon sover borta/är bortrest.. Eller om jag är borta så andvänder vi bloggen för att hålla lite kontakt och så flumm som vi kan vara så är det en kul grej att den som vill kan hänga med i svängarna.

Nu ska jag och mamma snart hämta Lollo i skolan, sen ska jag på möte på JC.. Är egentligen för trött och hängig för det men jag måste så att jag får min lön.

Skriver senare...

Kiss and Loove!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0