Måndag.

Efter helgens festande så vart jag sjuk.. Hade på mig balerina skor i slak och kylan, och som jag skrev i förra inlägget så tog det 100 år att komma hem. Hade också en tyg jacka med en tunn tröja under, jag skulle bara åka in och hem ^^. Men det blir aldrig som man tänkt sig. Blöta fötter så länga ve icke bra. Lördagen mådde jag bra så gick på träningen, men sen efter började jag frysa och det gick inte över. Söndag åkte jag och Micke hem till honom då jag kännde mig bättre. Vi va inne hos hans granne, jag lekte med Cassandra. Hon somnade även 2 gn i mitt knä och jag gav henne välling, Sara fick inte i henne den men jag lyckades *stolt* höhö. Jag hämtade ennes favaorit gosedjur, lång öra, då hon la sig i mitt knä och kramade om lång öra sen somnade hon :'). Innan jag o micke gick hem till han igen vaknade Cassandra så jag hjälpte Sara att byta blöjan och sätta på skenorna. Då jag började frysa så där igen och huvudet vägde ton! När vi gick och la oss kramde micke om mig och kände att min kropp va ca flera 1000 grader varm, ändå frös jag! :s Han gick upp och hämta termometern. Satte den i örat, den visade 38.9, Jag ställde ändå klcokan för att se hur jag mår på morgonen. Det va värre. 39,1 så det va bara att glömma skolan den dagen! :(.

Jag ringde mamma underdagen och berätta hur jag mådde, då vi bestämde att hon skulle hämta mig på kvällen. Under dagen gick febern mer och mer ner. Micke sa sen att jag kunde stanna om jag ville, fick glada päron då höhö. Så idag (Tisdag) va jag verkligen taggad till att gå till skolan, behöver verkligen prata med Tårtan! Men så klart gick buss kortet ut i Lördas och har inga pengar med mig och mobilen äger inte så mycket mer. 

Nu känns det som att Micke är ganska-väldigt trött på att ha mig här så jag vill bara åka hem.. Men vet inte om mamma kommer hinna sätta in pengar så jag kan åka eller om jag måste vänta till i kväll, det verkade inte så poppulärt hos en viss pojke. Men så som jag känner i bland brukar oftast vara helt fel!

I natt låg jag och tänkte på oss.. Hur vi har det, vad vi gör och inte gör.. Han somnade fort då låg jag vaken själv, jag låg och bara titta på hur fin han är och hur mycket jag verkligen älskar honom men att de känns som att jag varit mer ivägen för honom. Men försöker se allt från hans synvikel, han går upp tidigt stressar på jobbet kommer hem sent och sen fortsätter det så.. Men det börjar kännas jobbigt, han verkar aldrig försöka se saker o ting från min synvikel.


Nej nu ska jag hitta på annat.. Hoppas du har en fin och glad dag :)



Kiss and Loove!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0