Lördag den fjortonde (alla hjäransans dag)

Vaknade vid elva tiden då jag gick upp och klädde på mig mjukis kläder gick en sväng med hundarna. Sen va de träning, va/är sjuk så malin hade sms:at om att hon skulle komma så om jag ville kunde jag va hemma och vila. Men jag ville till träningen och träffa alla underbara tjejer och även Sara o Malin. Vi la upp träningen så att vi tre fick en varsin station men att gymnasterna fick rotera runt själva. Jag stod vid trampetten, gick i genom väldigt mycket teoretisk och grunder.. Det hjälpte verkligen, Hanna kom högre än någon sin, lika så med Cornelia och tro det eller ej men även Felicia kunde ta sig runnt.. vist hon landade på rumpan men Mickis fattar vad jag menar^^.  Sara fick se alla köra, hon var riktigt chockad men stolt/glad. Dom lärde sig så mycket den träningen och nu får man hålla tummar och tår att dom kommer ihåg allt till nästa gång.

Jag har aldrig i hela mitt liv firat alla <3 dag, förlåt men vad fan är det för dag? Helt överskattat från min sida. Men de hjälpte inte att jag visste att jag och Micke hade pratat om att hitta på något men nu är läget som det är så det sket sig ju. Men en sak fick vi i dag, eller a jag fick den sen, det här kortet av e gymnast :) så glligt av henne <3.. Nu ska jag hjälpa till i köket. Hoppas du mår fiint!



Kiss and Loove<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0