Hoppet.

Är det inte lustigt?, i dag när vi är lediga vaknade jag vid åtta tiden. Gick upp ca 10-15 över. Om jag vaknar och känner mig pigg finns det inget tålamod att ligga kvar under täcket och låta dagen bara flyga iväg. I går frågade Sara om jag hade lust att följa med till sjukhuset med Prinsessan (huliganen) Cassandra. Jag sa att de va självklart, men att jag kanske inte kommer upp ur sängen, men det var lungt. Tio över tio ska vi mötas på loft gången ;) men men skriver mer om det här sen^^.


Hon lekte med visspen...
Sen fastande den i tröjan och hon
fattade inte vart den tog vägen ^^
Shiet vad roligt vi fick.



*Prinsessan-hulliganen-Cassandra*

Det jag just nu sitter och funderar över är hur sommaren 2009 kommer bli. Förra sommaren 08 va riktigt rolig men också lite konstig. Men jag hoppas att det blir MINST lika många dagar tillsammans med Becca och Sanna! Hoppas även på att jag och Soffan kommer iväg till Skåne :D. Jag vill hinna så mycket under sommaren och egentligen skulle jag behöva jobba en massa massor också, men sista "lediga" sommaren. Jag vet inte vad som dyker upp efter den, om jag pluggar vidare, men då måste jag försöka få tag på extra jobb. Men om jag inte pluggar vidare så måste jag hitta något fast jobb. Men de fattar ju villken nöt som hällst ;).


Kiss and Loove!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0