Hatar att klaga!

Jag hatar att klaga och gnälla men.. Ibland kanske det behövs? Jag känner att just nu vill jag bara försvinna. Har värdens huvudverk och magenär inte bättre den! På senaste tiden har jag BARA varit sjuk och sjuk och sjuk, det SUGER! Pluss att livet är ganska upp och ner. Jag ÄLSKAR min lilla syster, som låg bredvid mig inatt och pussa och klappa på mig, så skönnt vi ställer alltid upp för varandra! Jag vet helt ärligt inte vad jag ska skriva mer än att hjärtat mitt är just nu ganska tomt och trasigt, lilla syster och hundarna la plåster på det men bara för det så är det inte helt läkt. Tredagar va jag med killen, tyckte något verkade knas men han förklarade att han va trött efter jobbet... I går kväll efter att han kört hem mig och kommit hem själv så visade sig att allt var inte alls bra!

Nej nu ska jag försöka sova lite, gick upp och gjorde mig i ordning idag. Sen såg lillsyster att mina ögon va röd sprängda + gråa påsar under ögonen. Men jag fortsatte endå, men tillslut kännde jag att hon hade rätt.. Jag borde vara hemma och sova ut. Paula sms:ade om att hon inte skulle till skolan. Så i morgon MÅSTE jag fan dit hur jag än mår.

"Jag väntade inte på dig i 4 år för att sedan göra ett miss tag.. vet inte hur det blir just nu.. Men tänk till på allt vi gått igenom allt jag gjort för dig förr. Jag hoppas du vet att jag ÄLSKAR dig, dumpa en kille för din skull..För att de är dig jag vill dela all sorg och glädie med. Det är dig jag vill  somna och vakna upp bredvid. Ingen kan vara fle fri, men vad du än gör-säger-tarför beslut- så kommer du alltid vara perfekt i mina ögon. Finns och kommer alltid att finnas för dig! Snälla FÖRLÅT! <3"


Ja det va allt för mig just nu... Hoppasdu har en härligt fiin dag (:



Kiss and Loove!<3


Kommentarer
Postat av: din sofia

gumman jag e ledsen för din skull!! hoppas allt ornar sig och att du blir glad igen så snart som möjligt. :) jag önskar att ja kunde va hos dig jag också, det va så länge seen nu, jag håller på att bli knäpp! :)<3<3 saknar dig så förbaskat mycket

2009-02-11 @ 12:20:46
URL: http://skitungenfia.blogg.se/
Postat av: Jag Linnéa

Tack gumman<3

Saknar dig såå!<3

2009-02-11 @ 13:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0