Fredag den trettonde.

 Idag vaknade jag uutan röst och kunde inte
andas... Så ja, de fick bli sängen hela dagen för mig. På efter  middagen, vid fyra tiden så åkte jag och pappa till centrum. Jag skulle handla present till Paula och pappa skulle ta ut pengar och lite så. När jag va i centrum träffade jag på e gymnast.. Hon frågade vad jag gjorde där. Då jag sa de samma till henne. Hon svaade att hon va där med sina tre kompisar, då jag sa att jag va här med min pappa.. De komiska är att hon är ca 10 och va där med kompisar, jag är 19 och va där med min pappa xD haha. Efter centrum åkte vi hem och jag skyndade mig att bli klar. Klockan halv sex mötte jag upp saskia på gullmarplan. Sen tog vi bussen hem till Paula.

Hemma hos Paula vart de god mat, härliga-underbara människor, god AS god äppel paj/kaka lika så med den chilenska tårtan.. Den va speciell men GOD och inte tala om mäktig! :O höhö. Efter all present öppning och så (de gröna "lilla paketet va från mig höhö) började dom röra sig ut till krogen.. Själv har jag bojkottat krogen ett bra tag framöver.. Men tjejerna åkte med mig till gullmarsplan sen sa vi hej då där. Paula fick mssa massa rosa fina saker, så gulligt! :) <3

Lite bilder.. Photoshopade bilder men dom vill inte komma med så får se om det funkar senare.
      

Hipp Hipp hurra för paula 18 år! <3 :)

Kommentarer
Postat av: paula

hahaha, knaas bilder på mig men gulligt! :D

2009-02-15 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0