Äventyr i stan natte tid.

I går var jag först bara hemma och sega (som jag skrev) sen på kvällen kom Bea hit. Vi satt först inne på mitt rum, sen gick vi till konsum och köptesvollo saker xD. Sen mys i mitt rum, men senare på kvällen.. Ja vi visste inte va klockan var, så fick vi lust att bara dra in till stan och bara flänga runnt. Så vid 11 tog vi bussen in till stan. Där v gik runt och mötte massa turister och sen svenska turkar.. De dom sa va "Tjena brudar! Fest hos mig, fölrjamed?" då vi självklart sa ja men bara drev, sen sa vi bara nej tack och vände oss om då dom sa "Men vi har stora bananer" Då jagbara skrek "Om men duuuuu RA!" haha. Snacka om att vi va flumm! Bea ville röka så hon gick runnt och tiggde. Tillslut fick hon en tjejs fimp,då en till komoch frågade om hon ville ha den också. Bea stod där stolt med folks fimpar xD.

Vi hade kollat bussen vid sergels torg, den skulle komma halv 1. Bra tänkte vi då hinner vi flumma lite till och sen lagom att ta bussen hem. Men bussen kom inte, så vi gick och kolla. Det stod 01.30, skit BRA! Vi tänkte helt jävla fel. Klockan va halv 1 så allt så en timme till. Vi tog chansen att hinna med bussen från gullmars som skulle gå klockan 1... Vi han! :D Fan va bra vi va, fick kuta som fan efter som att dom bygger om på gullmars så går bussarna längre bort!!

När vi kom hem kolla vi på alla sjuka bilder och skratta lagom mycket. Sen sov vi! Så där efter klcokan slagit fyra.. Men fan jag måste passa på att göra sjuka saker innan jag är "för vuxen"! Njuta av tånårs livet ;D. Tack Bea som får mig att fatta att de faktiskt är värt att få sånna här ryck!

Bea och Nea på äventyr i stan, fan va mys gumman <3
Vi saknade doch våran sista vän Seea (Sanna) Men hon är nere i Vännersborg hos sin Prins Henrik så hon hade det ng bra en då ;). Men hoppas vi tre hittar på något sjukt snart! ;D


Lite Bilder ;) <3
Jag va lite sur för att ja han varken borsta eller platta håret xD
  

    

    


Kärek till dig Baby!<3




Kiis and Loove!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0