090228.

Ja då har jag duschat och ska börja sminka mig och leta kläder.. eller rättare sagt ett annat linne än de jag har på mig nu. Jag ska ta en buss som går klockan ett för att hinna med en båt ut till langnö som går klockan tre, haha shiiet villken resa :P. Men ska möta Paula i slussen och sen ska vi bta bussar och så. Saskia ska knske möta oss i gustavsberg el e va :p. Vi ska nämnligen ha tjej kväll hemma hos Saskis (: och hon har en häst då Paula vart så lycklig så vi planerade även en liten rid tur xD.. Min mamma trode inte sina öron, här sitter jag med min familj som har två hästar men jag har inte ridit eller varit i stallet på år typ! Men nu blir det en liten annan grej ^^. 

Nej nu måste jag verkligen fixa mig.
Skriver i morgon och det kommer komma bilder ;)



Kiss and loove!<3 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej, följ min blogg på bloglovin :)

2009-03-02 @ 13:05:26
URL: http://evelinalinneasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0