090227 Släkten.

I dag kom släkten hit efter som att Lollo har fyllt 15. Sjukt stor hon börjar bli! :O Men hon är ju precis som alla andra människor, vi oldras. Tog lite skojiga bilder men jag va vart bara helt störd på alla bilder (det kommer bevis!) Men jag fegar inte ur, ni kommer få se dom i alla fall ;). Hon fick inget speciellt... "Bara" en massa jävla pengar! Så nu är hon RIK! höhö.

Bilderna ska få tala för sig själv, men måste bara berätta om min sjukt söta kusin Victor som är nio år gammal (fyller 10 i sommar). Innan dom skulle åka hem kom han in i mitt rum och sa hej då (bara det va gulligt) men så såg han att ja va inne på msn, då han frågade "Har du msn?" jag svarade "Ja det har jag" då han sedan frågad vad jag har för adress och så frågade han om han fick adda mig. Aaw så gulligt!<3

Förklaring till bilderna finns där nere ;)


1
 
2 3   
4 5 6

1

Maräng tårtan ^^
2 Jag med ett kak fat, ler lagon sexigt^^
3 Jag och Storasyster, jag ser lagom ut som en beatch!
4 Lollo fick as fina blommor i korg (:
5 Min glada kusin Victor som är omöjlig att få me på bild!
6 EeEegoo! va bara tvungen xD



Kiss and Loove!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0