090227. Duktigt


Idag har jag försökt söka jobb. Skrev ett nytt CV, såg att gröna lund sökte butiks beträde så varför inte? Jag har i alla fall inget att förlora ^^. Just nu sitter jag och målar naglarna, ta såån tid! 40 olika lager som  ska torka och sen måla igen och sen torka.. osv!. LillaSyster och hennes kompis står och bakar efter som släkten kommer ikväll.

Det som är värst är att Micke skulle också komma idag. Men han är fortfarande jätte sjuk. Blää kan han inte fåbli frisk snart? Lika så med min mamma, hon åkte in till akuten igår :( och dom (idioterna) tog ngt prov och sen gav dom henen någon skit medecin och sen fick hon åka hem!!! precis som vanligt, fan kan dom inte göra en ordenklig undersökning så hon kan få veta vad det är som är fel... Nej nej ge lite medecin och klappa på axen det hjälper strålande! Se bara på Micke han mår ju redan skit bra efter han fick medecin och klapp på axen... Suck!

Ännu en andledning till att utbilda sig till läkare! ^^...


 


 








Kiss and Loove!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0