090226. Natt.

Nu är det så att jag är i stor stor chock! En kill kompis är här som jag inte haft kontakt med på så där fyra år.. Fick veta för någon vecka sen att han och min storasyster snackar en hel del. Så i dag va dom och fikade i stan. Jag bad henne innan att han inte skulle med hit, och om det skulle bli så ville jag ha en liten för varning. Men icke.. Jag hörde hennes röst inne från mitt rum. Jag såg henne gå förbi mitt fönster, jag vänntade och vänntade på att se en till människa. Jag såg ingen. Andades ut lite lätt, men så hörde jag henne säga "Jag kommer snart" så öppna hon ytter dörren. Jag kolla ut mot vägen och såg en människa utav ren chock drog jag ner rull-gardinen.. inte alls genom skinligt. Smart Linnéa!

Nu har dom gått ut till min storesysters rum.. Men helt sjuk! Jag kännde mig lagom tvungen att säga hej. Jag har egentligen inget emot honom det är bara själva grejen lixom. Inte hört av han på fyra år och sen plötsligt kommer han hem hit. Nej nej. Nu ska jag försöka smälta det hära. Ska ringa Mickis i morgon, vill bara ringa någon nu.. Någon som vet vem han är och som förstår mig. Men alla sover och dom flesta ska upp tidigt så jag får försöka släppa allt för stunden och prata ut det i morgon.


God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0