090225. Tjej middag (:

I dag åkte Bea hem, då jag började fixa lite här hemma. Dukade och lite så in för kvällen. När pappa kom hem åkte vi och handlade. Sen lagade jag maten, strax efter det gick jag med hundarna och mötte Brudarna vid bussen :D. Vi satt och snacka massa i mitt rum. Maten va (måste erkänna) gryyymt god! Jag kan fan laga mat xD höhö. Nej men det va verkligen gott (: . Efter den goda mysiga middagen gick vi in på mitt rum med; Coklad, 2 olika schips, en dipp, Gurka, Paprika och läsk.. Här skulle det SVULLAS! hihi. Vi kollade på Wild child och flummade lagom mycket. Sen vid 12 (tror jag) Skulle Tårtan (Paula) åka hem. Jag och Saskis gick självklart med till Bussen.. Det va heelt öde på vägen, det brukar det vara hos mig när klockan närmar sig 10-11 tiden på kvällen (om inte tidigare) sen för att komma hem till mig går man igenom en skog där man inte ser några hus alls, Tårtan fick intrycket att jag verkligen bor på landet och utan för silevisationen-scilevicationen (stavning?). Men jag håller självklart inte riktigt med :P. 20 min in till gullmars plan, ca 30, 40 min in till stan är inte helt ute på landet, faktiskt! hahaha. 

När jag och Saskis kom hem kollade vi på high school musical 3. Det va också väldans mysigt. Vi satt sen och pratade om några skådisar hur dom verkar vara på riktigt och skit :P.. Pratade även om allt allt annat. Vi gick och la oss klockan 5 på morgonen! :O fy fy vad man inte har koll på klockan när man har lov! Saskia åkte hem och jag städade köket, duktig jag är! (:

Lite bilder från Kvällen <3
Glömmde fota den goda maten :(
          

Nej Urscha-bruscha (som jag brukar säga) nu får Miicke faktsiskt ta och bli frisk. Tycker så synd om honom! I går steg hans feber från 40 upp till 40,7 så då va det raka vägn till farbror doktorn. Han fick nån medecin och bara vila som gäller för honom. Jag saknar honom så sjukt mycket :( Visst vi sågs i söndas men det känns som evigheter sen. Efter som han är så sjuk så vet jag inte när jag får se han igen :(.. Ensamt!
Krya på dig Älskling <3



Kiss and Loove!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0