090223 - Städ noja?

I går städade jag hela morgonen, sen vid tre-fyra tiden överaska Micke mig. Han kom hit och hälsae på (: Sen fick jag för första gången se och åka i hans nya bil! Riktigt cool bil asso! :O Kvällen vart att se på en bil film (så klart) men den va bra, sett en förut med han :P. Riktigt mysig kväll, saknat honom såå! 
I morse hörde jag inte hans klocka utan vaknade när han gick upp och stängde av den. Jag halv sov och vainte riktigt med vetande men minns i alla fall att ha små puss på mig och att han sen pussa hejdå (: .. 
Nog om det.. 

Min farmor är så sööt! Hon hade ringt mig vid kvart i 10 men jag hade inte hört det, sen försökte jag ringa henne men nådde inte fram. Jag fixade te och sen när jag stod och sminka mig ringde farmor. Hon frågade om jag hon skulle åka hem till oss och gå ut med hundarna.  Men efter som att det är lov så har jag bestämt att hon ska "slippa" vara hundvakt, även om hon tycker det är kul så vet jag att hon kan tycka det är lite jobbigt när det är halt. Så jag sminkade klart mig och sen började jag gå mot t-banan. Jag gick och hoppades på att inte behöva vänta på den. Jag brukar ha oturen att komma precis när den åker. Men i dag hade jag väldigt mycket tur med mig. Tunnebanan kompreis när jag kom. Vid liljeholmen kom tvärbanan när jag kom, i gullmarsplan stod bussen inne så de va bara att kliva på. Det ända som va lite otur va att ipoden hade nästan inget batteri. Men det höll hela vägen, nästan, när det va ca 3 busshålsplatser kvar så dog den. Då jag ringde Becca, hade ändå tänkt ringa henne så passade på nu. Hon va lika glad som vanligt (: babblade på om allt möjligt.

När jag väl va hemma hade jag sån energi i kroppen och kännde mig så där lagom sprallig. Jag damsög hela huset och fixa och pysslade. Det va då jag började tänka på att det skulle vara skönt att ha sitt eget då man kan bestämma helt själv vart saker och ting ska vara. Men det får tyvärr vänta. Efter att jag fixat här hemma satte jag mig en stund vid datan sen gick jag ut och mötte Mickis.. Det var film mys med poppcorn (som vanligt) hehe! Mys Mys<3.

I övrigt så tog jag kort på nallen som jag köpte till Micke förut. Den stod på en hylla i morse, men i går när jag kom låg den mellan två kuddar och lite halft under äcket så han hade allt så.. sovit med den (: sjukt sött!!<3
Har fått en jacka av pappa, den är inte ny-ny. Ärft den från en av hans jobbar kompisars döttrar. Den är lite stormen VARM! Så nu slipper jag lager på lager tröjor under en halv tunn jacka! Tack pappa du är så söt! <3
 
 Nallen<3                 Jackan...


Kiss and Loove!<3



Kommentarer
Postat av: paula

åååh va gullig du e! ^^

2009-02-23 @ 22:13:37
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig!

2009-02-24 @ 19:35:14
URL: http://skitungenfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0