090219. Mickis<3

I dag var det grymt jobigt att ta sig upp! Gick upp vid 5. Jag va såå trött men ville så gärna till första lekionen. Skulle vara i inspelnings studion. Det va riktigt kul, men min röst var inte den bästa idag så efter lovet ska vi fortsätta :D. Vi hade även svenska i dag och för första gången vart jag klar med något som jag själv va riktigt nöjd med och han klart på lektionen precis som våran lärare ville. Sen va det lunch då Mickis, MICKIS MICKIS MICKIS kom :D. Det va verkligen kul :) men kanske lite seeg dag att vara med på för efter lunch hände de inte så mycket. fick en uppgft om hälsa, sen översätta ett svensk brev till eng. Så vi slutade vid halv 3 om inte innan. Men religionen skulle in i dag men PINSAMT värre så får jag maila henne och fråga vad som händer när man inte är klar! Urs på mig!..

Efter att vi slutat gick jag och Mickis och satte oss i ljus hallen vid cafet och myste lite där :). Vi hade tänkt hinna till stan men vi insåg att de va ca en timme tills vi behövde röra oss till träningen. Men det var lungt (inte så mycket elever) så det va mysigt i alla fall. Sen tog vi oss till träningen, verkligen skumm tunnelbane resa! Skumma diskutioner. Träningen va ganska okej, dom va väldigt okoncenterarde :/. Efter pausen gick Mickis :( men får kanske se henne i morgon annars ev på söndag då hon, jag och Micke kanske ska ses en stund :).  Om Micke nu kan släppa sina bilar ett tag^^ han är som ett barn på julafton som fått exakt det den önskat sig (om inte värre). 

Verkligen roligt och helt jätte kul att få träffa Mickis igen, så tråkigt utan henne!
 Men snart är hon hemma helt igen, och då har äger jag ett legg
så då jävlar ska hon och jag mysa! <3
I övrigt så saknar jag Lollo så, men snart är hon hemma! :D
och det första vi ska göra är att hela familjen ska på 18 års fest
så då kan hon och jag verkligen umgås och snacka! :) <3
Sen vill jag även säga grattis till Jennifer som fyller 17 i dag, Grattis tjejen! :)

Nej nu ska jag duscha och fixa ;)

Kiss and Loove!<3



Kommentarer
Postat av: Jennifer

TACK SÖTO :D <3<3 om det är mig du menar hihihiih ^^*

2009-02-22 @ 12:50:49
URL: http://jenniforever.blogg.se/
Postat av: Jag Linnéa

Klart jag menar dig hihi :D <3

2009-02-22 @ 14:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0