090218. Lollo fyller år.

I dag fyller Lollo 15 år! Försökt ringa henne hela dagen för att säga gratti men hon svarar aldrig :/. Så nu sitter jag här i kylan och tränar lite på hallelujah låten på svenska. Börjar gå bra faktiskt ^^ så jag hoppas vi börjar sjunga den i morgon. I dag har det inte hänt så väldans mycket, förutom att sissta lektionen var VÄRDELÖS. Vi skulle se på en film från Teneriffa från några i klassen va där på praktik... Det tog 2 timmar att fiffla och hämta människor för att försöka få igång filmkameran. Men efter 2 timar och lite till så gav vi upp. Så nu ska vi se den på fredag i stället, hoppas det funkar. Medans dom gick ner och boka en filmkamera tills på fredag började jag med en av alla mina satans läxor, och jag vart klar :D (med en) Jag känner mig duktig! visst okej den skulle va inlämmnad igår men jag har varit sjuk och gled efter ganska-väldigt regält och gjorde arbetet på 1½dag.. Tre sidor också!! Men i morgon ska ett hem prov va inlämmnat, så nu kan jag sluta känna mig duktig..

1 Jag fattar inget om vad det står på pappret
2 Jag glömmde alla antäckningar i skolan 
3 Jag har varit sjuk så jag har missat föreläsningar 
4 Datan krånglar så det går ine att öppna något skriv program överhuvudtaget.

GRATTIS till mig! eller inte, SUCK!

Något gulligt-roligt-sött-underbart är att i går så såg Micke min nalle :)
han svarade " Btw... Söt nalle!, Tack älsk :) <3 puss" Det känndes verkligen bra att höra!
Kanske inte ska ta upp det men det känns som att han släppt de "gammla" nu.. Men samtidigt ska jag inte dra slutsatser för fort.. Man ska aldrig säga aldrig som sagt. En sak är säker, Jag är så lyckligt glad när jag har Micke vid mig (: hihi.
Btw.. Är de bara jag somtycker att min näsa ser stor ut? xD

GRATTIS LOVISA-VÄRDENS-BÄSTASTE-LILLASYSTER! <3
Miss you, sitter själv o sjunger.. Tänk om du va här! <3

Nej nu ska jag fixa inför i morgon, börjar 08:20 o de tar minst en timme o åka.. + att jag ska gå med hundarna och hinna fixa mig! höhö. Hoppasdu haft en fin och rolig dag! :) <3




Kiss and Loove!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0