.090216.

I går efter skolan åkte jag och Saskia in till stan, jag är just nu UR fattig tills lönen kommer (den25) och jag ville så gärna köpa nått litet men personligt till Micke. Saskia va så UNDERBART snäll så ja fick låna pengar av henne, men nu kom den stora frågan vad jag skulle köpa?!. Vi gick in på Galerix så det slutade med en miranda nalle (grå kända nallar) som höll i tre hjärtan I <3 U. Efter vi gått runnt i butiker, kollade på kläder och sånnt, så tog vi oss till gamlastan och fikade :). Mys Mys! Vid halv sex tiden behövde Saskia röra sig hemmåt och jag skulle komma till micke vid halv 7-7 (ville inte komma hem till honom innan han va hemma) men jag åkte med Saskia till Slussen där hon skulle byta till saltsjö banan och jag t-bana.

Tror ALDRIG att jag varit så här närvös över att åka hem till honom (om man räknar bort första gångerna som vi sågs) Jag kännde mig lite halft rastlös så jag började borsta håret, kollade mig i spegeln 200 gn.. Tanten framför mig glodde som fan, men jag ifråga satte henne inte. Efter som att klockan va så mycket och det va bäck svart ute så sms:ade jag till Sara och frågade om hon hade tid och lust att möta upp mig, (efter att jag vart förföljd på den vägen så vågar jag inte gå själv, ehe) Sara ringe upp mig och sa att hon möter mig precis vid tunnelbanan. Kännde mig lättad. När jag hörde "Nästa Vårby Gård" började min puls slå väldigt, väldigt fort, då jag skratta lite för mig själv och kännde mig lite fånig över att vara så närvös. Men det känndes skönt att Sara mötte mig då kunde jag gå och slappna av och lyssna på henne, (tror i alla fall att de va skönt, tänka på annat den sista biten).

I vanliga fall när jag kommer hem till honom så här sent på kvällen är det bara att öppna dörren och kliva in... Men nu stod jag där, framför hans gröna dörr och visste inte om jag bara skulle öppna eller knacka. Jag tittade på klockan, kvart över sex, då va han alltså inte hemma. Men det spelade inte så jätte stor roll, men hur som så stod jag där nu. Knackade två snabba gånger sen öppna jag dörren och gick in...

Jag han ta av mig skorna och jackan, sen kom Carina ut från köket och sa hej, hon såg och lät jätte glad. Kramade om mig och hörde att ja va jätte förkyld då hon frågade om jag någonsin tänker bli helt frisk. Då vi båda små skratta... Mina tankar började komma upp, varför va jag så orolig över att komma hem till honom när han inte va där? Jo det känndes som att hans familj skulle se mig som en svikare (knäpp som man är) men jag vet inte Mickes "historia" om det jag gjorde. Det vart värre pirr i magen och kortslutning i huvudet när jag hörde att dörren slog upp och kunde höra Mickes röst. Vad skulle jag göra? (jag satt i köket) han gick förbi köket in i sitt rum, pratade med kurt, sen ut i hallen och kämna sin jacka, la mat lådan på diskbänken (la den där i farten) sen in i sitt rum igen. Där satt jag och bara kolla på... eh ja mina naglar.. Plötsligt kom jag på att jag hade min mobil i min jacka i hallen, så jag gick dit och hämta den. Då Micke skulle hämta sin dosa i sin jacka.. Så där möttes vi, sa hej och sen puss på munnen...

Resten av kvällen va vi inte så mycket med varandra, han har/ska tydligen köpa en ny bil så han och kurt höll på med det och när Sara kom in passa/lekte jag med Cassandra själv i Mickes rum, MYSIGT!! Men hon va lite så där att hon skulle göra som hon ville och man fick inte bestämma. Fick bli lite sur några gånger men sen va det bara stort leende i hennes ansikte och vi båda skrattade.

Det var när vi skulle sova, Micke stängde av tv:n.. Sen låg vi båda väldigt tysta och bara glodde i taket. Plötsligt sätter han sig upp och suckar, vad-skulle-jag-säga-nu- tankar kom upp, så det va bara tyst.. Tills jag frågade vad han tänkte på, men det vart inte såmycket ord/prat.. Han la sig ner igen och plötsligt hör jag hur han slår i väggen (betong väggar) jag bad han sluta, som om han lyssna på det, tillslut tog jag tag i hans arm och sa verkligen till han att sluta.. Inte äns det hjälpte. Jag vände mig om och drog täcket över huvudet, viskade förlåt. Efter en stund vred jag på mig, (så jag låg under täcket mot honom) då han tar tag i mig och lyfter upp hela mig på han, och så sa han "Jag hatar att du är så jeeevla söt!" Då jag fnissade lite och frågade vadåra, Han låg tyst ett tag, sen svarade han att de går inte att vara sur på mig när jag är vid han och de går inte att prata om det som hänt när jag är där, för att jag är så söt. Vad skulle jag säga nu?! Jag hade försökt tidigare (när han slog i väggen) att säga till han att prata med mig, inte slå i väggen. Allt löste sig (vad jag vet) sen myste vi en massa och tillslut somnade vi båda.

På morgonen gick vi upp samtidigt, men han drog 10 min senare ^^. Jag skulle klä på mig och sminka mig. Jag bäddade sängen och stälde på nallen, såg lite löjligt ut med en sån liten nalle på hela den stora sängen. Nu väntar jag på att få höra vad han säger om den, anntingen kommer han inte säga något eller så kommer han bara tacka lite/ säga vad gulligt.. Men spännande är det!

Nu vart de här inlägget väldigt långt, men upp till dig att läsa ;)
(jag hoppas du vill läsa och kommentera)



Kiss and Loove!<3



Kommentarer
Postat av: Jennifer

You go girl! <3 :D

2009-02-17 @ 18:26:42
URL: http://jenniforever.blogg.se/
Postat av: Veronika

Hoppas allt löser sig till det bästa! Viktigt att ni kan prata om det här så det inte ligger och pyr hos honom. Han blir säkert glad över nallen även fast han inte nämner det...:)

2009-02-17 @ 19:44:06
Postat av: Jag Linnéa

Tack Jennifer :D <33

2009-02-17 @ 23:10:37
Postat av: Jag Linnéa

Tack, Tack.. Jo det jag känner också, men som de flesta killar är det kännsligt ämne. Men nu verkar han lugn.. och han skrev nyss "söt nalle, tack älsk:)<3".

Tack för dina tips :)

2009-02-17 @ 23:13:25
Postat av: paula

åh ja e så glaaad att dt löst sig nu <3

så svårt att veta att du var så ledsen, men nu e ja glad för du e glad! :)



åh så avis att du o saskia va ute! ville också :( men kmr till skolan imorn så då ses vi! <3

2009-02-18 @ 11:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0