090213. En sån röra

Japp då är det Fredag den 13... Oturs dagen, sägs det? Jag tror mer att den blir det efter som att man går och tänker helatiden på att "Idag har jag otur" Det beror på inställningen.. Eller? Jag har haft så där lagom otur hela veckan. I dag rinner det bådde från näsa och ögon + att jag hade ingen röst alls i morse när klockan ringde. Idag är det inte vilken Fredag den 13 som hellst, nej i dag har jag och Micke varit tillsammans i 5 månader. Det tror jag att han inte alls har koll på (det har han inte haft dom 4:ra senaste). I går chattade jag ganska mycket med han, vi kunde diskutera lite mer om det som jag gjorde. Jag orkade inte va inne på msn men då sms:ade vi också lite grann. Han är verkligen sur/sårad men jag har förklarat allt, jag har sagt förlåt hur många gånger som hällst (dom som känner mig riktigt bra vet att jag andvänder ALDRIG det ordet om jag verkligen inte menar det.. Ett starkt ord)... Just nu skulle jag behöva ett magiskt ord, eller något som gör han glad och så han förlåter mig.

I morgon är det också en "speciell" dag, alla <3 dag. Den har jag aldrig firat eller gjort något spec på, men för några veckor sen bestämde jag och Micke att vi skulle hitta på något, det lär vi inte göra. Jag vet inte vad jag ska göra eller säga till han längre, det sista jag skrev till honom va "Förlåt älsk :$, jag menar det verkligen <3" Då han svarade "ok<3" Sen har varken han eller jag sakt något mer.
Jag hade tänkt åka till hans match i morgon med en present, utan att han visste något. Men nu ska han inte äns gå på den så det sket sig. Sanna som sa att de skulle vara så bra, efter som att då skulle han se vart jag stod någon stans. Att jag verkligen vill vara med honom och ingen, INGEN annan!

Jag vet att jag har gjort fel, STORT FEL men nu är det redan gjort så vad ska jag då göra nu i efter hand? Inte äns han vet vad han vill att jag sa göra. Jag har nog aldrig varit så här trasig. I går på träningen sa till och med Sarah och Malin att jag såg riktigt sjuk ut, helt blek i ansiktet., då jag bara svara att jag varit väldigt sjuk men att jag hoppas på att de går över.
Det måste gå över, ikväll ska jag på Paulas 18års middag och den tänker jag INTE missa! Efter middagen och lite mys så ska dom dra ut någonstans men jag tror inte jag ska med. Har fått nog med krogen just nu, även om jag inte vill missa hennes första gång ute men så här sjuk och trasig så vet jag inte om det är så bra ide. Jag vill inte ut på krogen överhuvudtaget just nu, inte än på några veckor i alla fall.

Det här kanske jag inte ska blogga om, väldigt personligt/prevat men kännde att jag behövde det. Och om någon har förslag eller om du vill säga din åsikt så är det bara att kommentera.

Ha en bra Fredag!

Kiss and Loove!<3



Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas allt löser sig! <3

2009-02-13 @ 21:03:19
URL: http://skryttan.blogg.se/
Postat av: veronika

Hej!

Jag tycker du ska tänka dig för en eller två gånger då det gäller din pojkvän Micke....varför...jo, för att han verkar väldigt svartsjuk och det kan bli farligt.

Du har sagt förlåt och har ni ett bra förhållande och kan lita på varandra så skulle han godta ditt förlåt!

Lycka till!

2009-02-17 @ 00:00:21
Postat av: Jag Linnéa

Hej Veronika, Tack för din kommentar :)

Allt har löst sig nu.. Eller ja han har i alla fall tagit emot/godtagit mina förlåt :)



Tack tack! :)

2009-02-17 @ 18:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0