090205

Idag är det en skit dag helt enkelt! Har lite feber så vågade inte gå på träningen, kan råka smitta gymnasterna och det vill jag verkligen inte. Jag som längtade så, men får se fram emot lördag :). Så min spännande dag har varit att vila o vila o vila... o vila. Kul va? nej inte direkt. Jag hatar när man mår skit, man tänker för mycket,det är inte bra! Jag blir sur föringen ting.. Jag känner mig stressad fast jag inte har något planerat. BAJS på Linnéa! Men jag är såklart med veten om att alla mår nån gång så här.. eller ja liknande! Sen så pratade jag med Carina i går, om att de  är så många som får "depp" humör just nu. Då hon förklara att de är typiskt jannuari-februari, att de är mörkt, trist, kallt och blött och då tappar alla orken för det mästa. Är det inte konstigt att vi mår som vädret? På sommaren skiner oftast solen, det är ljust, varmt och alla är glada. Vintern är helt tvärtom! eller är det bara jag som fått för mig det?

Det är så sjukt tårkigt att va sjuk! Och nu har lilla syster åkt till Sälen med sin vän Bea, så kan inte äns va med henne. Storasyster är inte hemma och kommer inte hem i dag.. Mamma jobbar natt, pappa e just nu hos farmor o frafar. Micke är trött och seg, får inte tag på han just nu så skiter i det. Nej nu ska jag va lite glaer, "Efter regnet kommer solen fram igen" och om bara en stunnd så kommer jag säkert målite bättre. Man får helt ekelt "depp" anfall.. Okej jag har aldrig sakt att jag är normal, så fritt framm eller vad jag ska säga. Jag hoppas helgen blir rolig, men just nu, just det (just nu) känns det som att den inte alls har något roligt som väntar.









Kiss and Loove!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0