090204

Då va det kväll i gen.. Precis som jag skrev så åkte jag med Sara och Cassandra till sjukhuset i dag. Vi skulle in till läkaren vid 12 tiden men vi va framme strax innan 11 (som vi planerat) Då hon frågade mig om jag ville fika eller gå in på sub way och köpa en macka. Då jag fick besluts ångest men hon sa att jag bestämmer, så va de med en saken. Det slutade med en sub macka som vi tog med oss till sjukhuset cafeteria, där vi köppte till te o hon caffe. Cassandra va glad och skrattade mycket. Sara tycker det är så skönnt att ha med mig, bådde för att jag är så lugn och sen för att Cassandra verkligen trivs med mig :) <3 Sara gick i väg en stund då Cassandra kan bli helt förtvivlad (har jag aldrig varit med om) Jag satt själv och lekte med henne i ca 4-5 min o det gick alldelses utmärkt! Hon verkligen skratta över hela cafet typ :P ^^ för att jag busade så mycket med henne!

Läkar besöket gick toppen bra, hon går och står alldeles utmärkt! (hon går med en vagn framför, inte själv än) Efter besöket gick vi mot t-banan då hon frågade vart jag skulle.. Det undrade jag med! haha. Jag kom på att jag glömt lite saker hemma hos micke, så det slutade med att jag åkte med hela vägen tillbaka. Det känndes segt! När vi va på loft gången igen va klockan halv 2, då Sara sa att hon skulle iväg igen vid 3 tiden så om jag ville ha sälskap till t-banan så kunde jag gå med henne. Så söt hon e, Jag berättade även för henne att i måndags kväll vart jag förföljd utav en 40-45 åring man.. Jag märkte inte det först, men sen känndes det som att han ville gå förbi mig då jag började gå långsammare men även han saktade in.. Då började de kännas lite så där halv läskigt. Men jag ökade tempot igen tror ni inte att han också gör det?!  Sen började han gå bakom  mig, väldigt nära! Där började en slags panik känsla komma, jag ville ringa någon men hade inga pengar så jag sms:ade till Mickis.. Tillslut svänger jag vänster, han stannade till och tittade på mig.. Flinade och sen fortsatte han rakt fram. Jag halv joggade mot porten då jag hade tur och mötte precis Kurt. När jag väl va hemma hos familjen Schytte så ringde Mickis, hon förstod precis vad sms:et va för slags sms^^. Men jag berättade allt. Och det här berättade jag även för Sara, även hon vet att jag brukar gå själv för att Micke är så trött när han kommer hem och så. Dom gånger han har sagt att han kan möta mig har jag hunnit till porten^^. Sara sa att nästa gång så ska jag sms:a henne vid liljeholmen, då hon och Cassandra klärpåsig och möter mig.. Även Carina sa det, men hur larvigt känns inte det? "Hej kom och möt mig på en 4 mins sträcka" Visst jag är blond och där bor det nästan bara utlänningar och Micke brukar säga "Blondiner är väldigt fridlysta här" .

Jag gick in till Micke o deras lägenhet och dom in i sin. Jag satt en stund vid datan och sen la jag mig på sängen... Började snurra i huvudet på mig :S.  Vid tre kom Sara och knackade på, men då hade jag pratat med mamma så någon skulle hämta mig senare. Så vi stod och små snacka + att jag fick en liten söt ask med chocklad hjärtan som va tack-för-hjälpen- sak, men jag sa att det är självklart att jag ställer upp! Det är ingen fara. Men jag vet att det betyder så mycket för henne, efter som att jag vet det så känns det fel att hon ska ge mig saker också. Jag tackade så mycket för den och sen tog jag ett varmt bad.

Carina kom hem och lagade mat, vi snackade som vanligt en massa-massor ^^. Vid sex tiden kom Kurt hem, han hade köppt en "gammal"-ny mobil till Mickes morfar + pengar.. Kurt tittade på mig och sen frågade han mig om inte jag har comviq, klart jag har comviq. Så gav han mig ett kvitto med 100kr på :D då han sa att det är lag på att ha mobilen laddad med pengar när man ska iväg på kvällen helt ensam. Verkligen snällt, jag sa sen " Det är inte i dag jag fyller år" haha. Men verkligen tacksam för sakerna :)  <3

Efter middagen ringde jag till mamma och sa att dom kunde hämta mig.. Va inte riktigt meningen att va kvar så länge men mamma orkade inte riktigt och pappa ville äta efter jobbet innan han orkade. Vi låg på mickes säng o kramadeslite och glodde på serien "vänner" :). Vid halv 8 ringde pappa och sa att dom va framme. Tro det eller ej men Micke gick med ner :D men stannade vid Ica butiken (15 sekunder från hörnet till parkeringen) men kramade och pussade hejdå<3 Mys på det.. MEN tror ni inte att min mamma ser oss och öppnar bildörren och skriker ut något, varken jag eller micke hörde vad hon skrek om så han sa bara att de va bäst att jag gick dit, det kunde jag hålla med om! Jag frågade mamma vad fasen o skrek om "Jag sa bara att vi inte har tid med något puss kalas, men jag skojade bara" Skit kul, där skriker min mamma ut över hela vårby gård! Ne urs fy fan.

Det vart verkligen ett långt inlägg, men det var ett tag sen och just nu hade jag bara lust att skriva en massa-massor :) Men nu ska jag strax sova :)



Kiss and Loove!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0