Kraslig.

Ja då har jag jobbat tisdag och onsdag. Igår efter jobbet va de bara att ta någon macka, gå med hundarna, snackade lite med Lollo och sen gick jag och la mig. Men somnade inte för än vid 3 men endå skönt att ligga och vila.
Idag är jag bara hemma och slappar, är på g att bli sjuk igen. Är förkyld tept och propp i öronen typ. Fryser och är allmänt trött och seg. Jag har ju varit frisk ett tag så kommer det tillbaka :( Träning ikväll som jag hoppas går bra och inte är allt för stökig. Men torsdagar har en stor förmåga att vara väldigt flummig och rörig tränings dag :/. Men men..

I morgon är det FREDAG! - Jag har längtat hela veckan till den dagen.. Men igår började det vända och jag kännde att jag inte riktigt bryr mig hur Micke gör eller löser sitt "problem" gav han förslag och frågade hur han skulle göra men han vart bara irriterad så jag la ner det. Märker om han dyker upp. Men självklart ska de bli kul att träffa Philip och Mickis igen :D kvällen kommer bli rolig vad vi än hittar på (:

Lollos hamster har varken blivit bättre eller sämmre. Det är ju verkligen bra att det inte blivit sämre, men tycker medecinen borde hjälpa mer nu nu nu nu NUU! <3

Puss Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0