Julen-suger.

Jag har alltid gillat julen för att den alltid har gett en starka kännslor och framförallt lycko rus. Men när man inte sett något lucia tåg, ingen skola (som faktiskt gav en smak av julen), jul lov, då visste man om att julen snart va här.  När alla ljus stakar och stjärnor lyser i fönstret och lucia tågen hörs, får man också jul-kännslor.. Men nu har jag inte hört så mycket jul låtar och inte sett något lucia tåg.. Har dock jul bakat, men dom jul kännslorna försvann ganska fort.

I år har jag knappt orkat köpa jul klappar, jul känslorna kom lite fort men försvann igen. Allt går bara snett, jag försöker stötta alla nära och kära som inte mår så bra just nu men det är svårt när man själv är sjuk. Men jag kämmpar!

Idag vaknade jag vid nio gick upp halv tio, duschade åt frulle och gick och la mig. Sov till två-tre tiden, klädde på mig och sen fika hos farmor och farfar.

Nu har vi nyss kommit hem för att pappa ska se hokeyn, jag fryser ihjäl och vill bara sova men kan inte. Efter att pappa kollat klart ska vi åka runt.. Handla på ica och sen vandra i haninge centrum, efter som att vårat centrum suger!

Just nu känner jag att julen kan bara försvinna, den har bara sårat mig.





Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0