Jag är förjävlig..?

Urs vad jag inte bloggat på länge men det ska jag tala om för er... Först va det så mycket som hände och jag hoppade på rosa moln.. eller ja, jag va väldigt glad och lycklig. Micke och jag åt middag i stan med kompisar och vi har även haft mysiga dagar.. Sen någon helg tillbaka då saker och ting började bli mer och mer negatift och jag kämpade och kämpade för att se allt med glada, pigga och possetiva ögon. Det funkade ett tag, men jag kände hur jag inom mig började må sämre och sämre.

Tillslut började det gå ut över andra och jag tappade kontrollen helt. Där är jag just nu. Vet inte riktigt vad jag känner för saker och ting och orkar inte med så mycket alls just nu. Micke är sjuk i ev svinis influensan :S. Vi små bårkade lite i morse och sen lite på sms... Men efter sjukan hörde han av sig lite kort och sen nu vid åtta tiden tog jag djupa ande tag och ringde hem till honom.. Hjärtat klappade fortare och jag började skaka.. Vad skulle jag säga? vaför ringde jag?. Poff så svarade Kurt.

Jag sa fort mitt namn och han fråga hur jag mådde och lite så. Jag ville självklart veta hur micke mådde men just då låg han och sov så jag bad att han skulle hälsa så mycket från mig. Jag fick även veta en massa andra saker som micke inte berättat, som fick mig att förstå varför hela hans dag känndes förjävlig.

"När allt känns som jävligas behöver man varandra som mäst, men det är då vi finns minst för varandra"

Så jag har bara kännt mig helt hjälplös och värdelös hela dagen och några dagar bakåt. Men jag visar det sellan och nämner inget sådant. Jag fattar inte äns varför jag skriver så personligt i bloggen.. men fick bara lusten....
Bilder över några dagar kommer upp strax.



Lollos hamster (Vilda) Vart svårt sjukt..


Vilda dog 6/12-09 :(.. så vi begravde henne.


Lollos mogo godis (den korta är normal lång)


Jag tog kort på söta Lollo <3


Uppvisning (vi va snögubbar)
Micke va me från 09:30 - 16:30 ca


Tisdags kväll va de jul-bak hos micke, med gammaljul musik.
Danne limma huset med varm lim. jag dekorera med godis o kristyr och madde
la på alla tomtar o så.. Micke kom i slutet.. då jag gick ut från köket..


Jag gjorde mig redo för att gå ut i snöstormen, mot jobbet..


Ser man att de är två vägar??:O


en älg och en bil.. Vi har haft 3 älgar på tomten i ca 2-3 dagar.. :O


Jag i en ny mössa från jobbet.. xD

ja de va lite bilder det...


Puss Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0