Dålig!

Då är jag väldigt dålig på att blogga igen.. Endå har det hänt väldigt mycket.

Helgen som va så vart de middag med Mickis och Philip + mig o micke-ponken så klart. Vart Japansk buffé och det va verkligen super gott!

Lördagen vart lite kaosig, hade tänkt gå på träningen men efter torsdagens kaos så orkade jag verkligen inte och sen så ville micke att jag skulle vara med honom. Lördagen vart att slipa och spackla väggar hemma hos hans syster. Södagen gjorde jag inte så mycket pappa kom och hämtade mig och jag va på genrepet, som gick så där... Men hoppas att gymnasterna satsar allt på jul uppvisningen!

Både för att jag vet hur duktiga dem kan vara och att de blir roligare för publiken om vi tränare intebehöver passa så mycket. Men sen har jag hamnat i en period då jag inte är säker på om jag kommer hinna + orka lägga ner massa tid på gymnastiken. Men tjejerna är oftast glada och lyssnar så jag trivs verkligen med dem. Men men får se hur det blir med den saken, det är jul uppe håll nu och jag sticker till Thailand i 3 veckor så lite paus kanske hjälper :)

Nej nu har jag inte tid att sitta och dega vid datorn mer!

Ska försöka skriva snart igen! ;)


Puss Puss<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0