21:a December.

Ja, den här dagen har kännts väldans lång. Jag och mamma gick upp vid halv 9 för att klä på oss och åka till ungdoms-mottagningen. Det gick strålande och sen hem och käka lite frulle (för en gångs skull) havregryns gröt och en halv mandarin.

Sen gjorde vi oss iordning gick med hundarna och vidare mot haninge c för att byta en tröja och kolla handväska, hita doc ingen väska :/. Men ska till farsta c i morgon x). Mickis ringde och vi snacka en bra stund (som vanligt :P)
Efter haninge åkte vi hem till pöjken min och fikade lite och Carina fick sin julklapp (: Jag och micke ska köpa julklapp i Thailand i stället.

HOST, Micke va hemma och va sjuk. Han är säkert lite smått sjuk men på honom har det låtit som at det har varit väldigt alvarligt, villket det inte va. När vi kom in i lägenheten va han uppe och sprang! - men doc kul att se honom.

Vi va där en stund, sen va det dax att åka hem och fixa. Jag gjorde pepparkakshus som vart mycket snyggare denna gång (kort kommer). Sen har jag även hjälpt mamma med lite annat jul-godis. Mormor har nu kommit ner till Stockholm med sina två små hundar.

Så nu är det mys i vardagsrummet (och jag sitter här).. Men jag mår inte bra alls så ska sova strax. Vi ska va i farsta vid 10 tiden och sen på kvällen ska jag träffa mickis-pickis :D, last time innan jag sticker från swerige! ;)

Dax att sooova, eller ja krypa ner i min säng som står i ett SUPER kallt rum!! - sov med ett duntäcke och ovanpå det ett vanligt! :O. Värmen går inte in i mitt rum av någon skumm andledning..

Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0