Mysigt värre!

31/7
Jag vaknadevid 8 men segade lite bara. Vid halv 11 tog jag medmig max på en prommenad mot hanvikens skoladär jag skulle möta sofie och hennes två hundar :). Det tar i vanliga fall bara 5-10 min till den skolan men med max tar det 100 år x). När  vi va framme satt sofie därmed hundarna och vi bestämde oss för att hundarna skulle få bada.

Oj vad dom badade, lille max flög ut i vattnet och hämtade massa pinnar och sen sprang han runt i gräset :). Men han vågade inte riktigt simma utan om pinnen hamnade lite för långt ut så tog man ju emot de andras pinnar som de hade simmat ut och hämtat x). 
Efter badandet så gick vi en sväng så de fick rasta av sig lite till. Sen stod vi och snacka en massa, vi bestmde oss för att gå med hundarna nästa vecka också. Sjukt mysigt :D 

Efter prommenaden fick han mat och vatten. Jag och lillasyster drog till farmor och farfar för att duscha och göra oss i ordning. Vi drog till baby-land och jag handlade2 saker där x). Sen vart det en runda i haninge C också. Sen middag på kammarina, en resturnag på söder. Men OJ vad mätta vi vart, rullade hem x).
Men innan vi drog hem gick vi in på coop som låg väldigt nära resturangen. Plötsligt vart vi jätte fnittriga och bara skratta åt allt och kunde inte direkt gå normalt utan vinglade fram, HAHA kul va det i alla fall :p.

Jag hade med mig kameran men batteriet var ju såklart inte laddat så det vart bara några få bilder på min mobil och den har jag inte fixat än så bilderna går inte att lägga in på datan :/.

Men hoppas ni också hade en mysig dag och kväll. Nu ska jag dra till jobbet x).

Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0