Depritions sommar ?



Det snackades om i början av sommaren att den här sommaren skulle många gå in i depritoner och vara allmänt nere. Jag trodde inte på det först. Men nu, urs vad folk bråkar och gör slut och hatar. Jag förstår verkligen inte vad som händer, och när ska det vända? Varför ska det vara så här.

Jag själv önskar att jag kunde snacka mera med Micke. Vi tar oftast saker på sms eller msn vilket jag avskyr så just nu har jag inte vågat säga något om hur jag egentligen mår och känner. Därför är det extra skönt att jag har ett UNDERBART jobb då man tänker på annat och har massa för sig (:

Puss Puss




Kommentarer
Postat av: anonym

everything sucks.

2009-08-20 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0