Yey!

Jaah, äntligen något roligt och possetift som händer! Jag sökte sommar jobb förut på polarn o pyret. Nu har jag kommit så långt att jag fick prov jobba engång och nu så ringde butiks chefen för någon dag sedan och sa att jag är välkommen på torsdag för en intervjuv.. Så nu håller jag alla tummar och tår för att få jobbet. Egentligen vill jag inte stå inne i en butik hela dagarna men bättre än inget alls.

Men det bästa av allt är när jag hitta ett kuvär i brevlådan som faktiskt va till mig och såg spännande ut (min adress va handskriven) så jag öppnade det så fort jag kom in. Det va brev från "Dom glömda barnen" det ska vara års möte nere i örebro då vi ska bestämma vem som ska ha hand om vad. Jag hoppas på att få bli ansvarig över kontakt personer, det jag strävar efter. Att få hjälpa människor som barn och ungdomar som verkligen vill ha vettig hjälp. Inte sitta på ett kontor och.. räkna papper(?). Nej jag vill göra mer nytta än så som uppskattas mer.

Nej nu är klockan mycket.. Inte för att jag har stora planer inför morgon dagen, men jag kan i alla fall försöka förvänta mig att pojkvännen vill ses (ska inte hoppas på något) men får se vad som händer. Sov gott alla läsare (:



Kiss and Loove!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0