Underbart.


Ja då va det ca två dagar sen jag hade tid att skriva. I söndags gick jag och Mickis prommenad med hundarna. Jag tog med mig Max och hon hade båda sina med sig, Åke och Leo. Vi gick runnt lite vid våran gammla gammla skola ^^. Satte oss på en bänk och hundarna fick springa runnt och leka. Senare mot eftermiddagen ringde vi till Ella som vi inte träffat på evigheter. Vi bestämmde att ses vid TC (trollbäckens centrum) och äta glass. MYS!

Vid fem tiden var jag tvungen att säga hejdå, Ella gick till bussen, jag och Mickis vart hämtade av min fader (fick lite bråttom för farmor och farfar skulle komma klockan halv sex-sex) När jag kom hem hjälpte jag till med att duka lite, sen fastna jag i mitt rum för att byta kläder osv.

Middagen var jätte mysig, partade mycket med bådde farfar och farmor.. Ni som träffat dom vet hur sköna dom är :P haha. Efter vi ätigt för och varm rätt började jag känna mig seg. Vi började duka av och medans dom andra fixa fram efter rätten så körde mamma mig till Micke (: . Kvällen va lugn och vi kollade på Ice age (försa filmen), så klart massa mys också :). 

Sen kommer vi till den SKÖÖNA måndags morgonen då ingen av oss skulle upp tidigt :D. Mins inte när de var en sån morgon senast! Så vi myste lite.. "LITE" och plötsligt knackar Carina på dörren.. Micke ropar ut nej, då hon frågar fall hon kan komma in, innan han hinner svara är dörren öppen. Det första hon frågar är om hon stör, då han bara gav henne ett suck och "mmh!" haha KNAS. Det hon ville säga var att de skulle komma en och titta på hans bil klockan två  ^^. Sen stänge hon dörren och... började damsuga xD.  Efter som det endå va helg och jag alltid vaknar så sjukt tidigt så fick han mig att vara kvar i sängen tills klockan... TOLV jag fick lite panik och rusade upp, då han frågade om jag hade brottom till.. Ja vad hadde jag brottom till egentligen? det känndes bara konstigt att klockan redan va tolv.

Efter att vi ätit lite fruckost.. Okej Micke åt stekt potatis med prinskorv och köttbullar medans jag tog en kopp te ;). Sen va de dax för han att åka och visa bilen och jag hoppade in i en dusch. Dagen gick åt till att plugga religion! SUCK* men när micke kom tillbaka och dom andra åkte och handla så hjälpte han mig en massa. Det är så svårt att läsa och lära sig något som man är så oitresserad över, tror inte jag är ensam om den saken^^.

Middag vart Carina pizzor.. Ja hon stod och bakade fyra STORA olika pizzor! <3 sen vart det mer plugg och Micke började retas och jag tappa bort mig och vart skit sur.. Gick till köket kokade te till mig och Carina sen satt hon och jag där. Sen kom natten då jag inte kunde sova pga. Jag kunde inte andas med näsan *TEPT* jag kunde knappt andas med munnen *TJOCKT I HALSEN* så fort ja la huvudet mot kudden snurrade allt, precis allt! och jag lovar att de va ngn i mitt huvud som ville slå ut min hjärna eller något, skit ont hade jag i alla fall!  När jag väl lyckades somna så vaknar jag av att Micke säger " Men säg nått nu snälla annars ska jag slå sönder dig din jävel jamen säg jag ska jaga dig tills.. " och så fortsatte han att rabbla sånna saker i 180 så jag hörde knappt vad han sa. Till en början så fattade jag inte att han sov, jag vaknade trotts allt i chock!. Men klappade lite på han då han vart tyst och jag låg vaken... Micke kom in med vatten och alvedon, sen kunde jag sova någon timme i alla fall.





Jag försökte få en bild, han flydde...                      Han försökte få en bild.. Jag "stoppa" det. ^^


Kiss and Loove!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0