UNDERBART med LOV (??)

Ska det inte vara underbart roligt och skönt med lov? Jag bara LIDER, har absolut INGET att göra.. Alla är upptagna eller bortresta + att jag inte har något att åka på. Näe  BLÄ vill bara att de ska gå FORT till sommaren i stället.. Då man bara kan dra i väg till en strand med Max och Lollo el kompisar o bara vara. Kommer ev ha jobb så man är sysselsatt. Vill bara att den här tiden ska  gå, rinna ur sanden, blåsa bort med vinden, snälla bara NÅTT så att man kan få slappna av nån gång!!

Våren ska vara skön och härlig.. men om man är pollen alärgisk är det inte det minsta skönt. Min värsta allergi är gräs och den slags pollen börjar komma smått, dvs att det kommer bli 10 gn värre. Jag kan inte ligga på en filt i gräset eller så. Förra sommaren fick jag utslag på kroppen från gräset och det kliade som sjuton! Men bortsett från alärgin så är det underbart mysigt med sommar, varmt på dagen, mysiga kvällar, grilla, lite festande, bara chill helt enkelt.. Kan bara säga en sak - Linnéa LÄNGTAR!!

GLAD PÅSK! :)


Kiss and Loove!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0