Tankar.

Jag är en sån person som oftast tänker alldeles för mycket. Och just nu sitter jag och tänker på sommaren 2008. Alla fin fina underbara kvällar med grillning och lite dricka. Eller den gången vi åt endast pasta på Sannas ballkong. Nu vill jag inte få Sanna att gråta eller så. Men den sommaren va MAGISK, jag va lycklig vi hittade på en massa roliga saker. Hur många olika stränder grillade vi inte på? Hur mycket flängde vi inte runnt i stan? Becca, Sanna, Robin, Henrik, Rickard, Kalle-anka mf.. Så sjukt fina minnen, Sanna minns du när vi satt och vännta på tunnelbanan med Robin och han "översatte" vad två kineser prate om.. Finns så mycket och jag bara sitter och tänker på hela den sommaren. När du fick Elliot och Linus tyckte han va läskig.. Den lilla lilla valpen, och nu har du en till liten krabat där hemma som jag inte hunnit se än. Snart är det sommar igen och jag bara hoppas på att den ska bli minst lika kul.. (Det kommer aldrig gå!)

Jag, som många andra, vill ha Robin Häversjö tillbaka hit på jorden.. Men nu får vi försöka visa honom hur glada vi är över våra liv och genom det visa hur mycket vi saknar honom och önskar att han va med oss, men jag vet att han alltid sitter på ett litet moln och vakar över speciellt Sanna.

Va bara tvungen att skriva av mig lite.. J
ust nu snurrar en massa massa massa takar.
Men jag hoppas att jag kan sova i natt och att jag inte
 bara ligger och tänker. Men en ny dag väntar med nya äventyr.


Kiss and Loove Linnèa



Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag grillade också mycket med mina vänner förra året, man får så sjukt fina minnen :) längtar till denna sommar, kommer bli den bästa :D <3

2009-04-16 @ 19:04:35
URL: http://jenniforever.blogg.se/
Postat av: Jag Linnéa

Jah verkligen.. Näe den här sommaren har svåår SVÅÅR konkurans asso!

Sjukt rolig sommar 08.



;) <33

2009-04-16 @ 21:10:54
URL: http://everythingsucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0