Student Skivan.

I går efter att hämtat hem max så va det bara att hoppa in i duschen byta om och fixa sig in för kvällens student skiva. Jag var så otaggad att det inte fanns. Så illa att jag nästan inte äns ville gå dit. Men precis innan jag skulle ta på mig jackan för att åka ringde Mattias, han fick mig att ändra inställningen  lite grann.

Middagen var var god, min pappa vart glad efter som att de va så mycket mat så fick han lite extra av mig ^^ :P. Lite sång och snacka vart det också. Alla i klassen fick en medalj med olika skaer på, jag fick "Klassens Flickvänn" och argumentet va; "En tjej som ofta pratar hur lyckligt och bra hon har det med sin kille, gullig och snäll" Lite mer sa dom men minns inte riktigt :P hehe.

Sen efter maten sa vi hej då till alla päron, och vi fick gå ner till festvåningen.
Den var helt okej, men de va mer att man snacka och va social än att stå och hoppa runt på dans golvet. Men det va skojj :D. Vid tre tiden började vi röra oss hem. Vi kom till slussen.. Där det va en halvtimme tills vår buss skulle komma. Men snäll som Mattias är så fick vi sova hemma hos honom. As skönt efter som att då tog det kanske 5 min att komma in innom hus istället för 55 min buss resa. 

(Cribbe och matte.. öm jah?! ) haha
På morgonen åkte först Teresia, sen Mickis.. Jag var ledig idag så jag sov på och Mattias själv hade ingen lektion för än vid tre. Vi segade oss till köket och han började fixa mat. Vi satte oss uta på hans ENORMA balkong och käkade. Sen hjälpte jag till att fytta tillbaka alla madrasser och extrasängen så han slapp göra det själv. Sen åkte jag också hem så han fick plugga och jag hem till hundarna.

MYSIG KÄLL!<3 

 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0