Skol trött - Men mycket på G

Det är inte bara jag som är så sjukt skoltrött just nu. Så jag och Mattias kom på en plan, att vi går och gömmer oss och sen lagom til studenten så kommer vi fram igen ^^ xD. Om tre veckor ska jag på kryssning! LÄÄNGTAR! Vi som ska åka är Madde, Danne, Tilda, Isak, Jag och Micke. Det ska bli så sjukt roligt. Men det som är mindre kul är att om tre veckor har vi nationella prov muntligt i svenska B + att pojekt arbetet ska vara inlämmnat! stress stress stress.. Men sen har jag namnsta på min och Mickes 8 månaders dag + att jag är ledig på fredagen, efter som det är då vi åker med båten! ;D

Det som är lite läskigt är att vi ska ev dra lott om villka som ska få sova med vem för i bokningen så fick vi ett 2 mans rum med en dubbel säng och ett rum med 2 vånings sängar. Men i helgen sa Mickes syster att jag och micke borde få 2 mans rummet för att vi är unga och ny kära.. Jag och micke bara titta på varandra och började skratta. hihi!

Men tack och lov så händer det roliga saker innan också, valborg då vi ska vara med samma människor och veckan mot den helgen så har vi turister som vi ska guida runt, äta på resturanger,åka räk båten m.m Torsdagen har vi möss på tagningen och sen är det VALBORG då jag även kommer tänka en massa på Robin och även Sanna som jag va med förra året. Så just nu känner jag mig ganska fullbokad men det är kul på ett sett också (:

Nej nu ska ja va social med syster..


Kiss and Loove!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0