Saknar.


Då har jag äntligen fått krypa ner i sängen. Tänt ett litet ljus också. Micke har inte hört av sig på länge och har inte sett han sen i Tisdags, vilket som känns som en EVIGHET. Trodde jag skulle få se han i dag men han skulle mecka bil. Jag försöker verkligen få in i huvudet att bilen är hans hobby, så som jag har gymnastiken, men det är verkligen svårt (tro mig).  Just nu känns det extra tomt att se det andra täcket "tomt".. Jag vill att han ska ligga där, vaken som sovandes skulle inte spela någon större roll för det är alltid jätte mysigt att bara ligga och titta på när han sover så sött. Saknar honom verkligen
!
Älskar dig, Micke!<3
Nej nu ska jag försöka sova.


 



Kiss and Loove!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0