Glad jävla påsk(?)

Ja då är det i dag som jag och Micke skulle åka till hans syster och hennes kille. Men som vanligt ändrade planer. Som du kanske förstår så kom han aldrig i går, villket jag vart lite besviken över. Men han hade ju trotts allt inte lovat något. Sen började vi små bråka om att jag behövde ta med mig Max till hans syster, villket hon sa gick bra. Men bil + hund = ABSOLUT TOTALT FÖRBJUDET!.. Men trög som jag är/ vill få min vilja igenom.. Så försökte jag verkligen. Det slutade i kattastrof. Och jag tänker inte sitta och bråka om min hund och familjens hund.. Utan dom är verkligen viktiga för mig så känns bara fel att de blir bråk om den saken.

Visst han ändrade sig sen och sa"Jaha jag får väl offra mig då".. Men hur kul är det att ta in hunden i bilen när han låter så där nerstämd och tjurig. Jag pratade med pappa (och precis som jag trodde) och han kunde ta Max men att jag får börja tänka mer att de ärmin hund och det är på mitt ansvar, villket jag ABSOLUT inte tycker är fel eller jobbigt. Så jag berättade det för Micke, men då fick jag svar att det känndes fittigt att han skulle ta hand om Max. Den kommentaren gjorde inte det hela bättre. Så nu är det löjliga "bråket" i gång och alla planer har fallit längst ner till botten.

Tanken är att jag skulle hem till honom på påsk lunch på söndag.. Men har ingen lust att åka till honom om det är så här... Tråkigt inlägg men va bara tvungen att skriva av mig det. Jag vet själv att de bara är en liten sak och att imorgon kommer det typ vara bort blåst med vinden.


Hoppas ni har en fin fin påsk!! :)

Kiss and Loove!<3




Kommentarer
Postat av: paula

åh sötis! hoppas allt blir bättre! <3

2009-04-11 @ 10:49:48
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Jag Linnéa

Tack Hjärtat <3

2009-04-11 @ 16:41:39
URL: http://everythingsucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0