Farligt i lägenhet.


Jag har märkt att bo i en
lägenhet utan hund är väldigt farligt. Man har absolut ingen andledning till att gå ut. Så i dag har jag bara suttit inne och pluggat, TRÅKIGT men måste göras. Jag är så irriterad på att ja inte har kamera sladden här! vill skriva om gårdagen i stan! (efter som att jag inte vet vad jag ska göra)

Vad som hände mer på lovet är att jag ska ev jobba fredag till måndag, inte 100 än. Jag behöver det för att få pengar men samtidigt så vill jag bara ha lov och göra mysiga saker. Om jag inte ska jobba så ska jag och Micke till hans syster och hennes kille på fredag och äta middag med dom (: Lördag ska jag kanske med Becca och Saskia till Tynningö. Söndagen är det påsk lunch hemma hos micke som jag tydligen va tvungen att komma på. haha!

Onödigt inlägg men har absolut inget att göra just nu.. Tror jag ska äta lite choklad nu ^^ hihi.



Kiss and Loove!<3



Kommentarer
Postat av: paula

sötnos du e! :*

bra att plugga, ska också göra dt

2009-04-09 @ 12:19:22
URL: http://pauliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0