Ett tag sen.

Det var ett tag sen jag skrev nu.. Men haft fullt upp med andra saker. Men GODA nyheter är att max fick komma hem i Måndags eftermiddag, vid halv 4 fick jag se min älskade bebis igen!  Han vart så glad att han inte visste vad han skulle ta sig till, minst lika glad vart jag med. Så just nu har han styngn över hela magen som går rakt över, bandage på ena bakbenet + strumpor på båda bak, ett sido jack och sist men inte minst en tratt. Han mår bra men är väldigt väldigt trött och hängig för det mästa. 

Han får mat varrannan timme, två matskedar burk-mat (det ärlskar han!) och absolut inga prommenader utan mera valp metoden.. Äta - kissa - sova (leka får han inte :(  )  Men bara att ha honom hemma vid min sida gör allt så mycket bättre!



Älskar dig Bebis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0