Dagen 7/4-09 Stan med Max :)
















Idag åkte jag in till stan med max (: vi gick hemmifrån vid elva så att v hade gott om tid på oss. Jag menar att han kan va JÄVLIGT seg ibland! Men vi fick vänta ca fem min på bussen. Passa på att ta lite bilder^^.  Vi åkte in till Gullmarsplan där jag pratade med Storasyster i telefonen. Vi bestämde att vi skulle ge henne och Malin sälskap på deras lunch. Så första stoppet för oss vart medis. Vi satt ute en stund i solen och bara njöt av solen och de härliga vår vädret, som ÄNTLIGEN är här (:

 
(På medis)
Vi åkte upp till dem och Max fick smaka lite pyttipanna, tror han tyckte sådär om det :O för han åt inte upp allt och i vanliga fall brukar man inte hinna se vad han stoppar i munnen. Riktigt glupsk när de gäller gotti saker. Efter dem ätit och diskat så gick vi ut igen och satte oss ner och bara snacka, Max la sig bakom mina ben och sov en liten stund. Han jagade inte äns fåglarna som kom nära, han gav dem bara en skeptisk blick och sen in i sin egna värd. När klockan närmade sig ett så va de dax för dem att go back to the work, så vi sa hejdå till dem.
  
(kungsan)
Vi tog en promenad från medis till Slussen så att han kunde göra sina behov ^^ och jag psaade på att kolla lite på skor och kläder (: . Vi satt ute en stund vid Slussen men det blåste mycket mer där så vi hoppa på tunnelbanan och gick av vid t-centralen och gick ner till Kungsträdgården. Där några barn passa på att klappa på Max, då njöt han verkligen. En av barnen orkade inte de sista av glassen så Max fick även smaka lite vanilj glass (LYYX!). Efter en stund så började vi röra oss tillbaka till T-centralen och tog oss hem. 
   
(kungsan)
Vi passade på att gå hem till Farmor och Farfar då även lilla kusin Victor va där (9år). Då Max först fick smaka marie kex av han och sen fick han även pnagkaka av Farmor. Vid Fyra kom pappa och hämta oss. Max fick åka hem och jag åkte med pappa till stan för att hämta mamma och sen släppte dem av mig hemma hos Micke (:  

Mysig dag och kväll <33


Kiss and Loove<3


Kommentarer
Postat av: paula

sööta ni e :*

2009-04-10 @ 00:38:34
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Jag Linnéa

hihi du e sööt! <3

2009-04-11 @ 16:42:21
URL: http://everythingsucks.blogg.se/
Postat av: Jag Linnéa

Aaw du e sööt!<3

2009-04-11 @ 16:43:39
URL: http://everythingsucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0