090408. Irriterande (!)

Ja då hade jag en jätte mysig dag i går, men det får jag uppdatera när jag är hemma (glömde sladden till kameran) så de känns lagom irriterande! ^^.

Men för att fortsätta med ordet pömmsig. I går efter att vi ätit middag och gick in på Mickes rum började han ta upp min tjej kväll och trodde jag hade varit full den kvällen. Vi diskuterade ordet igen och så frågade han sin mamma och hon sa också att det betyder sexuellt utmattad! Gha dom trodde inte på mig. + att Carina började skratta och tyckte vi va väldigt roliga som diskuterade de ordet. Hon frågade även hur de kom sig att vi pratade om det. Som tur var har han en ordbok som vi tog ner och bläddra upp "pömmsig" och gissa vad det står.. Pömmsig - Trötthet. Då jag sa "vem hade rätt?" Men han sa bara att boken borde äldas upp! då jag berätta om va de stod på nätet (som ja skrev i förra inlägget).


Tänk vad ett litet ord kan ställa till med. Men han kan fortfarande inte säga att han hade FEL!!



Kiss and Loove!<3


Kommentarer
Postat av: paula

hahaha.. ja har faktiskt aldrig hört dt ordet förut :P men bra o veta va dt betyder ;) hahah

2009-04-08 @ 12:38:26
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Mickis

Paula är efteeer! :D hihi (a)

2009-04-08 @ 14:31:49
Postat av: Jag Linnéa

Hahaha jaah! xD <3

2009-04-11 @ 16:44:50
URL: http://everythingsucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0