090407. Påsklov.


Ja då är påsklovet i gång. Man kan säga att i går var det första dagen efter som helg får man i vanliga fall också^^. Dagen började med att jag vaknade halv nio och bestämde mig för att hitta på något med max.. Efter som han är lätt att ha med sig, säker i sig själv, älskar barn och människor. Jag tänkte ta han till stan. Jag har funderat på hur patetiskt det är att jag och en kompis knappt pratar med varandra i skolan, visst vi har förändrats men måste man betesig sombarn ungar då? Nej det tycker jag inte. Så jag smsade till henne och frågade om hon ville med. Men hon hade andra planer, men frågade om jag ville åka med dom, och varför skulle jag säga nej? hittade ingen bra andledning. Säga nej och kanske vara själv hela dagen?. Så jag åkte med.

Vi satt i en park vid Gladö (?) tror jag:p. Det va inte så varmt som vi trodde. Små snackade och Max kunde gå lös hela tiden. När vi va på g hem stannade vi i länna. Köpte godis och dom frågade om jag ville vara med på deras tjej kväll. Det känndes kul att dem frågade. Vi har ändå gått igenom så mycket tillsammans, gammla "gänget" kan man säga. 
  
  
Dom släppte av mig hemma.
 Jag åt middag med pappa, tog in en tvätt, duschade, träffa systers nya kille, gick hem till mina kompisar (: . 

Vart mycket flum snack om allt möjligt, men framför allt om sex, då jag inte kunde låta bli att ta upp ordet pömmsig.. Enligt min pojkvänn betyder det sexuellt utmattad. Men vi alla 4:ra tycker det är konstigt efter som alla våra föräldrar har sagt det till oss redan när vi va små. Vi sökte upp det på nätet där det stod att det från början kommer från skåne och är barn språk för trött het, och vet inte hur det kommer sig att i det morderna samhället sägs det betyda sexuellt utmattad.  Jag smsade med min pojkvänn en väldans massa i går, jag va tydligen pervers xD. Men förklarde vad ordet betyder egentligen men det trodde han inte på! Han sa att det finns inget som heter barn språk!. Han kunde alltså inte erkänna sitt fel :P haha. 
  

Vi gick ut en sväng med Max så han fick kissa av sig lite, då vi ser 40 ungdommar på fotbollsplanen. Patetiskt. Cass kände en av killarna så vi snackade med honom då han förklara vilka han kännde där.. Plötsligt sa han Tina och pekade en bit bort. Så jag gick och hälsade på henne och snacka en massa (: .
 
Efter det gick vi tillbaka och fortsatte vårat flumm snack.
 haha xD
 vid tolv tiden började jag och Max röra oss hemmåt.
Tack fören mysig kväll (:


Kiss and Loove<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0