090405. Bara så ni vet.

Som du ser har jag gjort om bloggen lite grann.. Biden kommer bytas ut inom snar framtid ^^. Ikväll kommer Soffan hit, ÄNTLIGEN får jag träffa människan! :D En av mina ABSOLUT bästa vän, efter som vi kännt varandra sen vi föddes! Så vi ska mysa i mitt rum framför film, musik och massa snack (kommer det bli) saknat henne så :(. I morgon, nu läser ni RIKTIGT NOGA, Mickis, Saskia, Paula, Micke, ska jag och Pappa åka till nacka polisen för att fixa mitt Id! Jag har försökt leta på hemsidan om vad som behövs ha med. Men tar med mig mitt gamla Pass, Pappa och hans körkort + att ja för säkerhetsskull tar med mig ett gamalt person bevis. Hoppas det räcker så att jag får det gjort i morgon! 

Saken är den att JAG ska på KRYSSNING :D så det är mäst därför det blir gjort. Mamma tycker det låter kul efter som att de va Micke som tala om det för henne. Så det är Jag, Micke, Madde (mickes syster), Danne (Maddes kille) och 2 kompisar till dom. Jag LÄNGTAR verkligen! Den 15 maj åker vi med båten! 


Nej nu ska jag göra mig i ordning, Soffan kommer om nån timme i stället :P. 

Kiss and Loove!<3 



Kommentarer
Postat av: Mickis

HAHA du skämtar?! fan ring mig och säg när du fixat det, kommer inte tro dig annars. ;) <3 puss!

2009-04-05 @ 15:54:39
Postat av: paula

YES! YES YES! :D

hahah.. du måste sms när du gjort dt! hoppas att inget går fel! puss <3

2009-04-05 @ 23:02:45
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Soffan

fan va många ni var för att hämta passet x) hahaha.

men ja guman det är alltid lika mys o träffa dej med. <333 sakanr dig redan vi måååste ses snart asså!! :)

2009-04-07 @ 22:59:10
URL: http://skitungenfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0