090404. En fest, Ett minne.


Ja då har jag städat huset. I går va Saskia, Paula, Gabi, Fabian, Hind, Jonatan och Erik här på mys-fest. Det va roligt men flummigt också, grejen är att Palua fick för sig att vi skulle drka väldigt fort (vilket som inte är bra). Men mycket skratt och snack vart det i alla fall (: . Jag fick för mig att ja tappa mina örhängen en gång när saskia ramlade bakåt och drog med sig mig. Jag har fått dom av mickes mamma så dom är jag lite extra rädd om. Så jag kröp runt i går (vilket som måste ha sätt VÄLDIGT lustigt ut) Men jag hittade dom inte. Kvälle fortsatte och vad jag vet så va alla glada och skrattade mycket. Jag va vimmsig, varige gång jag fick sms trodde jag de va någon som ringde så jag sprang ut, svarade på sms et och sprang in igen xD haha. Örhängena visade sig ligga i en skål i mitt rum.. Jag hade alltså inte dom på mig överhuvudtaget igår :P.

Idag va de tanken att jag antingen skulle på träningen eller med alla andra till Alby och va med på film maraton men orkade verkligen inte, utan jag duschade, gick ut med hundarna och sen städa undan allt här hemma. Nu har jag sovit lite och börjar känna mig som en människa igen. Men vill bara säga förlåt till lilla Saskia som mår skit och som är på g till sitt jobb! Stackarn! 

Men tack alla för en rolig-flummig kväll (: 



Kiss and Loove!<3 



Kommentarer
Postat av: paula

HAHAHA! Du hade inte dem på dig! :D gud vad underbart!



Så rolig kväll! Älskar dig! <3

2009-04-04 @ 19:35:44
URL: http://pauliita.blogg.se/
Postat av: Jag Linnéa

Haha näe xD så knasigt!

Men en sån SJUKT skön LÄTTNAD!

Puss på dig<3

2009-04-04 @ 23:11:25
URL: http://systrarnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0