090402. Blää!

I dag vaknade jag tydligen när klockan ringde men stängde av den och somnade om igen.. Mickes mamma knackade på dörren och undrade om jag inte skulle gå upp. Jag tog mig upp, men kände att allt bara snurrade och huvudet dunkade. Jag är nog väldigt ensam om att ALDRIG ta någon alvedon eller så. Men Carina snacka en massa massor om vad jag har att förlora. Så jag svalde den äckliga STORA vita tabletten hon tvinga även i mig en mackaoch te för att se om även det kunde hjälpa. Nu va klockan 10 över sju och jag behövde gå SENAST halv 8. Men det slutade med att jag gick och la mig. Något va verkligen fel i kroppen.. Jag brukar aldrig kunna somna om, jag brukar ALDRIG va hemma så mycket som jag varit den här terminen (men det har även med att göra skol-trött-heten) om jag gått en serigös linije där man inte kan va hemma för att man missar för mycket så skulle jag verkligen sköta mig,men nu är det så att min linije lärman sig INGET!!.

Så i dag har jag mäst vilat och måste ta mig till träningen,annars blir Sarah själv med 20 ungar, Inte kul! Men i morgon är det sista skol dagen sen har jag en veckas LOV :D!! + att det kommer massa roliga kompisar hit i morgon, MYS!
Nej nu ska jag va social med lilla syster, sen viila!



Kiss and Loove!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0