Torstag 4/9-08

Då har man haft fullt upp, därför ja inte har hunnit skriva på sista tiden..
 Men har varit lite hängig så har inte orkat gå in här heller :/
I morse vakna ja upp hos micke (: men skulle till skolan
vid tio men efter som han jobbar så fick ja också gå upp när
han skulle. Så ja kom till skolan så där vid nio halv tio, va
en av mina polare som piskade mig till skolan..
jag vaknade till på vägen hem från skolan typ ^^ höhö trött o seg hela dagen..

Men nu sitter ja o äter, har precis varit på träning..
de va mys mys men va bara ja o sarah så de vart ju
långa köer. Sen åkte ja hem med uffe puffe o felle.

Saknar verkligen sanna o soffan.. det är som att jag är någon annan utan dom :/ :( <3

Puss Puss på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0